Weekendplans

Hey alla sötnosar, sitter i soffan nu och kollar på Gossip Girl, sånna gamla avsnitt som jag missat är aldrig fel.
Vah hemma från skolan idag igen, sista dagen för imon ska jag dit minsann. Skulle ju egentligen t pappa idag men jag ringde och vi bestämde att jag ska vah här i helgen och sen vah hos honom i två veckor eftersom jag ändå inte kmr vah hemma så mkt i helgen. Men ah planerar lite vah jag ska ha på mej och sådära.

Fredag:

08:00 - 14:15 Skolan
14:30 - Hem
19:00 - 21:00/21:30 Tagga inför Metz
21:30 - 01:00 METZ! ♥

Sen lördag vet jag inte riktigt vah som händer under dagen lr vilken tid jag ska t Linnea men på kvällen ska jag iaf t Linnea och sova hos henne sådära. Mysigt! Men iaf så söndag blire väl att bah ta det lungt, kanske drar ut på kvällen en stund lr ngt sånt eftersom vi har studiedag på måndag.

Men iaf så eftersom jag ska stanna hos mamma så ska jag nog ta mej ett långt skönt bad senare ikv. Men nu ska jag kolla klart på Gossip Girl. Puss på er :)

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0