Agadir,

Gud vad jag saknar Agadir. Det var så undebart. Har kollat på bilder som ngn av killarna lagt ut därifrån. Minnerna dyker upp i huvudet på mej. Sista kvällen. Fan vad jag hatade att veta att det var sista kvällen. Hade inte gjort ngt om planen blivit inställda i typ en vecka lr ngt så vi kunde stannat där lite till. Men då hade jag nog saknat det mer än vad jag gör nu. Och jag hade nog gråtit mer på vägen hem än vad jag gjorde. Det var första gången jag grät för att jag saknade ngn. Fast den gången var det inte bara en person. Det var flera stycken.
Det går inte att förklara hur underbart det var. Önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och vara där igen. Lr att jag kunde få träffa dom igen. Om bara för en dag. Men det kmr säkert aldrig att hända. Och det känns förjävligt.

Men ah, ska vänta på att Daniel kmr hem sen tror jag att jag ska sova lite. Är skit trött.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0