Bilderna från förra veckan,

Langar bilderna från förra veckan nu. Njut av dom haha ;)


Syster på ängen utanför huset (:

Egopic på mej hehe!

Posade för fullt på en parkbänk (y'

Posade ännu mer på en sten vid dagiset (H)

Becca fick äntligen till ett snyggt hopp som jag lyckades fånga på bild ;)

Dagen efter mötte jag upp Becca och Robin. Kände mej sjukt cool just då så Robin tog en bild.

Och en bild till. Iofs väldigt suddig men ändå ;)

Gamla lägenheten. Längst upp bodde vi. Älskar dom lägenheterna <3

Lekte mästerfotograf och fotade syster och Robin. Sötnosar (:

Ännu en bild på dom. Vid ån denna gången. Cuuuutiiiiiees (:

Kände mej fortf cool och skulle visa Becca hur hon skulle hoppa.

Syster lekte söt för en stund (:

Min OKEJ tidning som Becca och Robin hämtade hos pappa.

Sista bilden nu. Robin och jag lekte med kameran inne i badrummet och kände hos fortf väldigt coola (:
Så nu era fuckers får ni börja kommentera alla fel på mej för jag älskar sånna kommentarer. Patetiska människor utan liv haha ;)

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0