Daniel is drunk,

Vad fan ska man börja med att skriva egentligen? Hej?

Iaf, har precis kommit in på mitt rum efter att ha filmat Daniel när han är full och försökt få honom att gå och lägga sej. Till slut la han sej ner i sängen iaf. Bra det han behöver sova.

Har mobil nu igen. Har inte haft det sen söndags eftersom min vägrar funka -.- Fick iaf låna en av Mikkel som jag har tills jag får en ny lr ngt sånt. Det gillar vi. Problemet är att musiken finns på minneskortet så jag kan spela musik men jag kan inte hitta mina bilder. Det gillar vi verkligen inte. För där finns massa filmer jag och Ida har gjort när vi haft tråkigt. Även lite random bilder som jag gärna vill ha. Får se om jag hittar dom när jag kopplar in den till datorn. Om jag nu får tag på en USB-sladd ngn gång.

Det har gått ett år nu. Ett år sen jag kramade alla killarna sist. Killarna som är världens mest underbaraste i hela världen. Saknar sönder mej nu. Känner fortf hans läppar mot min kind och hans armar runt mej och hans hand i min hand. Det är helt sjukt att det finns så fina människor i världen. För om man kollar i Ljungby så är det nästan bara falska människor överallt sen åker man och träffar dom och känner sej som den lyckligaste i hela världen. Sen åker man tillbaka till Ljungby och allt är som vanligt igen. Falska människor överallt, ingen som är så underbar som dom. Jag fattar inte! När ska vi lära oss att inte vara så falska?

BellaH


Kommentarer
Postat av: ida

random movies <3, love them.. du måste ha kvar dom;(

2010-04-04 @ 17:24:55
URL: http://systemida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0