Det är jobbigt...

... att läsa bloggar. Har suttit och läst samma blogg i.. ah minst två timmar iaf.
Bloggen är väldigt känslosam. Hårda ord och sånt. Tjejen som skriver den skriver om sin uppväxt och vid ngr tillfällen började jag nästan gråta för att jag tyckte så synd om henne. För så ska inte ett barn behöva leva.
Bloggen: www.youcanrunbutyoucanthide.blogg.se

Men nu byter vi samtalsämne och snackar om mitt hår. Dom flesta tkr jag ska färga brunt så det blir nog det.
Men endel folk är ju efterblivna och fattar inte när det står ''kommentera i bloggen'' på min bilddagbok.

Men nu ska jag ner och kolla om maten är klar snart. Sen ska jag och syster gå ut en runda. Fotar kanske lite med. Isf får ni bilderna när jag är tillbaka.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0