Du måste ha det svårt utan mej,

Det finns inget som älskar dej på det sättet jag gör. Jag älskar ditt leende, ditt skratt, dina ögon, ditt utseende. Allt med dej älskar jag. Men du förlorade mej den där gången. Den gången jag trodde jag kunde lita på dej. Jag hade fel. Men du ska veta att jag klarar mej bra utan dej. Men för dej måste det vara jävligt svårt. För du kmr aldrig hitta ngn som jag. Du kmr inte hitta ngn så jävla bra som jag. Deal with it honey. Lev med mej lr utan mej. Ditt val. Men jag kmr inte tillbaka hur lätt som helst. Du får kämpa. För jag är inte som andra som kmr tillbaka som en boomerang. Jag tar tid på mej innan jag vet om jag kan lita på dej igen. Och om jag inte kan det. Så får du böna och be lite till innan jag kanske, kanske kmr tillbaka.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0