Färga och klippa håret,

Idag gick skolan rätt snabbt. Slappa lektioner också.
Livsviktigt gjorde vi ngt skit med krig och sånt. Och på svenskan satt vi och läste och berättade om våra böcker och snackade om svåra ord. Sen på elevens val satt jag och smsade och gjorde biologiläxan. Känner mej duktig som gjorde nästan hela på den lektionen. Ska göra resten imon på aplektionen och kanske läsa lite med om jag hittar ngn bok här hemma som jag kan läsa. Becca har säkert ngn Gossip Girl lr ngt som jag inte läst ännu.
Imon ska vi även läsa hela första lektionen eftersom vi ska ''fira'' världsboksdagen lr ngt.

Imon efter skolan ska Madde med mej hem sen drar vi till Lions på kvällen. Vet inte riktigt när dock men det får vi klura ut imon.

Josipa kmr sen och hon ska klippa och färga mitt hår. Utväxt och sånt skit. Måste bara ner till Maxi innan och köpa färgen. Robin skulle egentligen kört mej med moppen men det är ngt fel med den. Vatten i tanken tror han. Så får väl vänta på Thomas och be honom köra ner mej.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0