Feber (n)

Godmorgon. Ingen skola idag eftersom jag har feber och hostar jätte mkt och har ont i halsen.
Har haft hosta hela veckan vad jag kan minnas iaf.
Så idag ska jag nog bara sova och plugga till kemiprovet som jag egentligen skulle gjort idag men som jag får göra på ngt ap under veckan lr ngt. Vi får se hur det blir med det.

Men iaf så tkr jag att min blogg är tråkig. Jag skriver nästan aldrig längre och det blir bara små inlägg om ingenting lr om vad jag gjort under dagen. Måste förbättra den. Så om ni har ngr förslag så skriv dom i en kommentar för jag måste förbättra den. Inte bara så att jag får mera läsare men för att jag ska ha en anledning till att blogga, för jag bryr mej egentligen inte om hur många läsare jag har men ngr fler hade ju varit kul iaf.
Och jag vet, mer bilder, outfits och massa sånt. Men ey, kom med ngt bättre. Typ att jag ska skriva om ngt speciellt. Mode, foto, vad som helst förutom det vanliga!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0