Fedte lan @ Emils place,

Godmorgon bloggen.

Igår kom Anni hit vid 8, sen kom Dogge runt 9. Jag käkade sen drog vi till Emil där dom hade fedte lanet haha! Jo det var kul. Drog hem runt halv 1 och somnade vid halv 4.
Vaknade runt 12 lr ngt så gick jag ner och satte mej vid tvn och datorn.
Jossie kom hit och sen gick vi och mötte Jessan vid bananbron och lämnade mitt löshår som hon ska låna. Morötter ♥

Sen gick jag hem igen och nu tänkte jag blogga lite eftersom jag inte gjort det sen igår.
Ikv blir det att träffa Sara tror jag. Måste typ duscha och städa mitt rum och sånt innan det med. Suck -.- Får göra lite imon också innan folket kmr hit. Och sen är det kalas för brorsan på lördag också. Och då måste jag verkligen städa innan det!

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0