''Förlåt för dålig uppdatering''

Jag har en sak att säga til folk som ber om ursäkt för att dom inte uppdaterat mkt.
Det är din blogg, du bloggar när du vill. Du ska inte blogga för att dina läsare vill det. Du ska blogga för att du vill blogga. Så ni som säger ''förlåt för dålig uppdatering'' i typ varannat inlägg. Sluta med det för det är eran blogg och ni bloggar när ni vill. Lr så börjar ni blogga mer så ni slipper be om ursäkt.
Jag har själv skrivit ''förlåt för dålig uppdatering'' i mina inlägg. Men sen insåg jag att det är min blogg, och jag bloggar när jag vill. Även om folk håller på och säger att jag ska uppdatera mer så bloggar jag när JAG vill.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0