Fredag,

Godmorgon bloggis.
Idag vaknade jag ganska tidigt faktiskt. Vid 10 lr ngt kanske.
Satt lite vid datorn innan mamma kom hem och snodde den. Har städat lite på min byrå också, ska snart börja städa golvet och allt annat med om jag orkar. Sen blir det väl sova en stund innan Sara och Madde kmr hit.

Vi ska fixa oss här hos mej sen dra ner till Downtown och jag ska faktiskt in för en gångs skull. Har inte varit inne på ett jävla tag faktiskt. Men har äntligen hittat min plånbok med fribiljetten i så tänkte att jag måste använda den ngn gång så det får bli ikv. Får se hur kul det blir haha!

Har en sån jävla hosta också. Och feber hade jag igårkv också. Hoppas inte att jag blir sjuk bara. Men jaja, nu ska jag gå och städa lite så jag får det gjort innan kalaset imon också.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0