Godmorgon lördag,

Godmorgon. Jag vet, uppe tidigt. men kunde fan inte sova så jag gick upp.
Dogge ligger och sover på mitt rum och han lär ju inte vakna förrens typ kl 2 lr ngt haha!

Igår var kul. Gick ner med Madde vid 5 sen träffade vi David Anton Zack Jimmy och Lukas på cafét så var med dom lite sen gick Madde och träffade Martin så jag var lite med Cajsa Edden och dom. Sen träffade jag Petra Elvin och ngr så var med dom sen kom Madde.
Träffade massa folk. Mikkel, Disa Diana Jossan Dogge och massa fler. Det var skitkul. Åkte typ 5-6 ggr så har tre stycken biljetter kvar från mina tio. Bjöd ngn också tror jag. Kmr inte riktigt ihåg men iaf.
Åkte Spiderman med Elvira och vi hade skitkul. Skrek nog mest när jag åkte virvelvinden med Mikkel Disa och Fanny. Inte för att det var läskigt utan för att det var kul och vi skrek ''bira bira bira bärs bärs bärs'' haha! Ja, vi hade as kul. Sen drog jag och Dogge hem vid halv tolv lr ngt för ingen av oss pallade vara kvar för det var tråkigt haha (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0