Helgen,

Har inte bloggat i helgen nästan. Så tänker ta en kortversion av helgen iaf. Läs och bry er så jävla mkt!

I fredags kom Sara till mej vid tre. Vi satt och snackade och sånt sen kom Madde vid halv 7 lr ngt. Vi började fixa oss då sen åt vi innan vi drog ner till stan vid kvart över 9 lr ngt. Träffade Thina och Jessan på stan så gick runt med dom lite. Drog ner på Dt och hade kul ett tag innan det hände grejer... Hade kul sen efter det också med allting var fuckad så ah skitsamma. Gick iaf hem vid 1 och sen träffade jag Ida utanför henne så snackade med henne till typ halv 2 lr ngt. Sen var det tydligen ngn som hade gått på våran trädgård så jag vågade inte gå in där men Robin och Becca var i köket så jag gick in det hållet. Vågade inte gå och lägga mej så Robin fick kolla under min säng och i garderoben haha!

Lördag blev det kalas för Jonathan. Lite av släkten kom och sen när dom gått hem var jag typ med Nikki Becca och Robin. Nikki fixade mitt hår fint. Fick tyvärr ingen bild på det men aja. Sen kom Rasmus och var med Becca och dom. Sen körde Robin upp mej till Disa vid 9 så var jag med henne Dogge och Sara och kollade film. Samuel färgade även håret svart så han är skit lik Jonas nu (deras pappa) och ser ut som en turk lr ngt för hans ögonbryn är helt svarta. Kollade iaf på film sen kom Robin och hämtade mej igen så åkte vi hem och jag gick typ och la mej nästan direkt.

Idag har vi fixat i garaget. Hittade en väldigt fin Harley Davidson hjälm som jag hade på mej lite. Väldigt syggt. Hittade även en cider där inne haha! Sen gick vi in och nu hade jag tänkt sova lite innan jag börjar plugga. Blir väl plugg hela kvällen kan jag tro. Men nu slutar vi skriva bibel och säger godnatt haha!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0