Hemma nu,

Nu är jag hemma. Kunde inte sova hos Disa. Men iaf så drog jag ner till stan vid halv tio lr ngt. Träffade Fanny och Wille O på Adonis sen gick jag till Mikkel och Elvira. Var lite med dom sen var jag lite med Emma och Ruben också. Sen typ Mikkel och Elvira igen och massa andra. Sen kom Disa Dogge Diana och Robin ner så var med dom också. Jag gav Robin en biljett så han kunde åka virvellvinden med mej. Sen drog jag hem vid tolv.
Träffade Disa Hannah Sara och Ida utanför Ida så snackade lite med dom sen drog jag hem.
Sitter här i soffan nu och kollar på Sexiest Latin Lover lr ngt sånt.

Ska nog lägga mej strax lr efter detta programet för jag är skit trött. Ska bli skönt med lite sömn faktiskt. Behöver sova ut. Denna helgen har typ slitit ut mej som fan.
Men vi hörs sen lr när jag vaknat.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0