Hey jag somnade,

Skolan idag var ganska chill. Vi var ute och gick på matten och Simon skrek att till vänster ligger mitt hus haha! Söt är han. Sen så kollade vi film sista lektionen, alltså spanskan. Sen gick jag hem med Duc Ton Elvin och Edo. Edo gick runt och sa att det var synd om folk hela tiden och Elvin var målad som en katt. Morrhår och svart näsan. Yää!
När jag kom hem så somnade jag och vaknade nu för en halvtimme sen lr ngt sånt kanske. Trodde det var lördag! Men nää fortf fredag. Idag ska jag bara sitta hemma och kolla bloggar.
Becca har åkt till Vittaryd och hon har sin kamera med sej så jag kan inte få tag på bilderna. Suck! Men ni får dom på söndag lr ngt.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0