Ingen rubrik här faktiskt,

Godmorgon sötnosar.
Är hemma från skolan idag faktiskt. Mådde inte bra i morse och är sjukt förskyld också.
Ska till skolan imon iaf har jag bestämt.

Sofie är i stan så ska tjata på mamma om att få träffa henne för har inte träffat henne på ett år och lite till säkert!
Men ah, när mamma kmr hem ska jag tjata. För jag ska ju faktiskt till skolan imon!

Och ni som klagar över att jag är sjuk men ändå går ut samma dag. Håll käften för det är våra liv och vi bestämmer över dom. Om mamma låter mej gå ut samma dag som jag är sjuk är det hennes buissnes inte eran.
Och om jag ändå kmr till skolan dagen efter så är det väl inget att klaga över för jag kmr iaf till skolan lr hur?
Juste, så bara håll käften alla haters och låt mej leva mitt liv och ni kan leva erat. Fuck you jag vet att ni älskar mej (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0