Lionsbilarna (L)

Åkte och handlade med Daniel och Thomas innan. Såg Lionsbilarna och funderade på att gå i ide tills fredag bara för att det ska gå fortare. Men har en känsla av att denna veckan kmr gå jätte fort. Får hoppas det iaf.
Har iaf bestämt med Madde att vi ska gå på fredag. Sen på lördag blir det ngn annan. Kanske hänger med mamma och dom ner och åker lite med lillebror. Både han och jag tkr att det är jättekul med karuseller. Iofs så får han bara åka dom för småbarn men ändå, han älskar det verkligen!
Men nu ska vi äta tydligen. Kanske bloggar senare ikv om jag kan. Bilderna kmr troligtvis imon! Annars piskar vi syrran ;) haha!

BellaH

Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

hejsan ! ;)

jag ville bara påminna dig om min tävling som pågår just nu i min blogg där just DU kan vinna din favorit retro plastic klocka ! läs mera här; http://ellenschutz.blogg.se/2010/april/tavling-1.html

2010-04-19 @ 19:56:48
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pen blogg!

2010-04-19 @ 20:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0