LL Cool J,

Sitter och lyssnar på LL Cool J nu. Han är typ rappare från 80 talet haha! Men ah, hittar man good music så gör man ju ;)

Sitter och saknar förra året så hårt. Värsta och bästa året fifan! Afrika resan var underbar. Valborgshelgen med Anni och Nikki. Växjö resorna med Nikki och Anni. Lärde känna Robin förra året med. Alla dom sakerna jag gjorde som var helt underbara. Rix Fm till exempel, helt underbart. Träffade massa folk och hade en underbar kväll. Och Ljunbydagarna! SatN var kul det var! Och nyår i Lagan. Så sjukt kul, kan inte beskriva det med ord.
Iofs så var 2009 inte helt underbart. Otrogen idiot. Bästa vän flyttade. Alla bråken och allt annat!
Fyfan, värsta året som jag kan minnas men ändå det bästa.

Men ah, nog pratat om det. Det är helg nu. Och det betyder att jag kmr sova bort hela dagarna säkert. Får se hur det går med det haha! Skriver sen när jag har ngt intressant att berätta haha!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0