Mikkel och Elvira,

Sheena lr ngt. Idag var det ganska chill i skolan. Först engelska och satt och läste/lyssnade på ngt. Sen ap och då övade jag faktiskt på engelska provet. Sen gjorde vi inte så mkt på spanskan. Efter spanskan drog jag hem och hämtade tröja. Hade ingen mentorstid då eftersom Thomas är i Tyskland med niorna och Linda är typ på kurs lr ngt. Sen dissikerade (?) vi hjärta på biologin. Mådde skit illa efter det så var inne hos skolsköterskan och vilade mej innan jag drog till stan och mötte upp Mikkel. Vi gick till K-hög och satt där lite. Träffade Diana Josefin och Disa. Elvira kom sen när vi skulle dra till mej så hon hängde med till mej. Gick in på Maxi en runda och köpte cola för var skit varmt och var jätte sugen på det. Iaf så gick vi hem till mej efter det och hade lite skoj. Tog även sönder min säng haha. Benet vikte sej (a'
Nu har dom iaf dragit hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Justin Bieber ♥

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0