Millan Sara Darja,

Hey.
Drog till Millan vid 4. Vi fixade oss, vågade mitt hår och hon sminkade sej.
Sen drog vi ut. Träffade Arta Lillis och Sara så vi var lite med dom innan Arta och Lillis drog hem.
Då träffade vi Darja och hade typ skit kul. Sen följde jag Sara hem en bit och mötte även på en äcklig kille så jag nästan spydde.
Nu sitter jag och kollar på Cougar Town. Har kollat på Desperate Housewifes också.

Min mobil kmr på torsdag tror jag det var. Dom hade inga hemma så Thomas och mamma beställde den.
Ska bli så jävla skönt med ny mobil.


b♥m

Blondie ft Brownie

Grr sexy bitches

Mobilen som jag ska få. Sen fäller man upp den så är det tangentbord (:

BellaH


Kommentarer
Postat av: cajsa

snygg :)

2010-04-29 @ 17:10:18
URL: http://cccajsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0