Sjuk,

Gick ju hem från skolan igår. Och trodde det skulle bli skolan idag. Men icke. hade 38 graders feber innan och mår inte bra. Så blev att stanna hemma.
Missade tandläkaren också kom jag på. Fan också. Skulle fått min bettskena idag ju. Aja. Får se hur det blir med det.
Idag hade jag tänkt plugga och kanske kolla en film lr två.

Det är många som tkr att jag ska bli brunett igen. Men är nog blondin över sommaren eftersom det ändå kmr blekas av solen. Lr så färgar jag det riktigt mörkt så får jag inte så jätte mörkt hår sen. Så ser man inte så blek ut heller. Vi får se. Langar iaf bilderna från igår och förrgår sen också. Ska bara sno minneskortet från syster först.

BellaH

Kommentarer
Postat av: paniz

sv: Hahah okej, men från vilken affär? Cocoo eller L8nyberg? ^^

2010-04-15 @ 10:51:45
URL: http://jeph.blogg.se/
Postat av: thaipinnen ♥

din blogg :D

2010-04-15 @ 13:06:24
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0