Sofie,

Heyhoppsan.
Satte på en film innan. Kollade på den en halvtimme timme kanske. Sofie smsade och sa att hon hade rast till kvart över ett så jag gick in till mamma och frågade om jag kunde gå och träffa henne lite. Det fick jag så jag skyndade mej att fixa mej sen drog jag till sunnerbo. Var ute lite och sen gick vi in i fem minuter innan jag stack.
Skulle egentligen väntat på Becca men jag visste inte vart jag skulle gå för att komma till henne och hon svarade inte på sms så jag drog hem istället.
Sitter här nu och har inget att göra så lyssnar på musik.

Kanske får en ny mobil senare idag. Likadan som syster har fast i blå. Langar bild på den sen för jag orkar verkligen inte leta reda på en bild just nu haha!
Imon kmr Nikki hem också :D
På fredag ska jag träffa henne och typ ''fira'' valborg lr vad man ska säga.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0