Svenska,

Har svenska nu. Sitter och skriver ngn uppsats lr ngt.
Ska strax sluta och då har vi elenvens val vilket betyder att jag ska ha läxhjälp och plugga till engelska provet som är imon.

Tandläkaren gick bra. Fick min bettskena och dom kollade lite sen gick jag hem och lämnade den. Sen till skolan och skyndade mej att äta för mentorstiden började vid 10 över 12. Men sen så säger Linda att vi inte ska ha ngn mentorstid eftersom hennes son blev sjuk lr ngt. Så det blev att hänga i trean med alla gangsters där haha!

Men ah, vi hörs när jag kmr hem. PussN

BellaH

Kommentarer
Postat av: sara

känner mej träffad av "alla gangsters i 3:an" ;)

2010-04-29 @ 15:22:53
URL: http://baananastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0