Tänker tillbaka,

Jag har tråkigt och lyssnar på musik.
Mår inte bra nu heller. Hemska minnen som dyker upp i huvudet och jag vill bara gråta. Sova av mej skiten men jag vet att även om jag sover så kmr det tillbaka ngn gång. Och då kan jag lika väl ta itu med det nu.
Vill bara söka upp Idioten och förklara för honom hur mkt jag hatar honom för det han gjorde mot oss. Och förklara att hon ligger inte ner. Hon står på sina ben. Hon klarar sej bra. Alla vi klarar oss bra, även om det han gjorde finns inom oss. Vi står kvar så stadigt som det går. Ibland faller vi. Men då reser vi oss igen. Det får ta den tid det tar att resa sej. Men sen går det och vi står stadigt igen.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0