jag älskar dej pappa ♥
det går inte att beskriva med ord hur det här känns. saknar dej som fan varenda dag. och vi pratar knappt.
vet inte om jag vill ha det såhär längre. vill ha tillbaka dej. vill kunna säga att jag är lycklig igen.
vet inte ens om du kmr läsa det här. och jag orkar inte bry mej heller. ville bara få det ut det här.


Längesen nu. En hel vecka OMG OMG OMG! :o
Nej men helt seriöst nu så har jag inte precis haft ngt att blogga om. Försökt klura ut vad fan jag ska ta mej till med mitt liv. Skolan ska jag kämpa på. Har gått super denna första veckan.
Igår var bäst. Lärakännadag och jag Lollo och Elin satt på en bro hela dagen och 6orna 7orna och 8orna fick svara på massa frågor om Jamaica och sen doppa händerna i en hink med stenar och massa annat skit och plocka upp så många stenar som möjligt. As kul verkligen. Speciellt när en liten tjej skulle ta upp ett äpple med munnen ur hinken och sen skulle Emil göra likadant och som vi skrattade haha!

Ikv ska jag iväg. Vet inte riktigt vad som kmr hittas på. Men ska försöka göra det bästa av kvällen och inte tänka på massa skit. Pappa, Johanna och allt annat som hänt. Och jag bryr mej inte om vad ni säger. Att jag är falsk mot folket på raggen och allt det där. För det är jag inte. Jag står för det jag sagt och jag vet själv vad jag skrev i smsen så bara fuck off om ni ska vrida på historien. Och jag bryr mej inte om jag får mer skit nu.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0