Fan vad jag är bäst!

Hey godmorgon godnatt och allt man kan säga! Ehmm. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om faktiskt. Har haft världens bästa vecka med Johanna Carlsson världens bästa vän! Varit i stan varenda dag typ och bara chillat.
Igår drog vi till Växjö och träffade Tim. Träffade även Elin Märta och Sofie också. Mkt trevligt var det.
Iaf så kom Josse och Cassi sen så var vi lite i stan sen tog vi bussen hem till Ljungby. Först till Statiol och pässa sen vidare till Mäkonåmen och hämta Tims tamabil. Heheh! Sen drog vi till raggen och träffade på Ragge bland annat sen drog vi ut en runda till Vittaryd och hämtade grejer sen in till stan igen och gick runt lite där. Efter det drog vi tillbaka till raggen. Undrar om jag har tillstånd för att vara där förresten? Får ta och kolla upp det!
Satt i lusthuset och sen körde världens bästa Tim hem mej.
Var inte mitt livs bästa kväll och inte mitt livs sämsta heller. Ngnstans mittimellan kanske.
Och arg var jag. Förbannade idioter!

Ikv ska jag träffa Johanna iaf. När hon slutat från Almrocken så kmr hon hit så ska vi väl busa runt lite.
Mikkel var här innan en stund och sen kmr nog han och Disa snart hoppas jag. Eftersom annars går jag och lägger mej. Har fortf Strålfors tröjan på mej. Min sovtröja alltså. Och mjukisbyxor också förresten.
Men nu ska jag göra ngt annat vettigt som att gå och skära mej i ett hörn lr ngt sånt gulligt (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0