Fiesta!

Längesen jag bloggade I know! Men har haft fullt upp med att sova på dagarna och vara ute på kvällarna/nätterna! Ljungbydagarna fifan! WOHO!
Super kul har det varit hitills iaf. Har träffat massa folk. Ny bästis detta året också. Som 08 när Adolf blev min bästis hehe! Detta året går vi ner ett år till och Ludde är min bästis. Han är cool. Yäy! HAHAH!
Igår när jag vaknade så hade jag feber och mådde skit dåligt. Tog en Ipren och en Alvedon sen drog jag ut på kvällen. Fick ta två Alvedon till senare på kvällen. Var med Mikkel och hängde med Emma Anna och resten.
Ikv ska jag träffa Disa och annat folk. Ska till Ida vid halv 6 och dra ner till stan med henne och Diana sen möta upp Disa. Ska kolla karnevalen sen blire väl springa runt i stan och sånt. Ska iaf ha skit kul ikv och inget ska få stoppa mej. I'm feeling like a star, you can't stop my shine!
Men nu måste jag börja fixa mej och sånt. En timme tills jag ska möta upp Ida och Diana och måste ladda telefonen också. Hade bäst ikv för det ska jag ha!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0