fucking hosta,

Sjuk igår och idag. Förskyld och hostar som fan så är helt slut när jag vaknar på mornarna så mamma sa att jag skulle stanna hemma. Var ju rätt bra det annars hade jag säkert svimmat i skolan lr ngt.
Vaknade vid halv 7 idag och sen somnade jag vid 7 igen. Vaknade vid 8, somnade om vaknade vid 9, somnade om och vaknade vid 10 då gav jag upp och gick ner till resten och kollade tv ngn timme lr ngt.
Nu sitter jag på Daniels rum och väntar på att han ska komma tillbaka hem så vi kan kolla klart på en film.

Har även haft två rätt intressanta samtal med Elin och ett med Disa. Fyfan säger jag bara. Kan inte fatta hur fan han kan hålla på såhär. Helt sjukt -.-
Iaf så får vi ju hoppas på det bästa för alla. FUCKING HOSTA! Tror jag kmr dö varje gång jag hostar.

Men vi hörs ngn annan gång när jag orkar blogga. Har ingen lust till ngt alls nu för tiden. Orkar knappt vara ute med kompisar. Vill bara vara hemma och sova. Hoppas förkyldningen försvinner snart. Blir skola imon tror jag. Ingen gympa dock eftersom vi säkert ska simma + att jag hade nog ändå inte varit med pga att jag får hostattacker bara jag går från vardagsrummet och till mitt rum. Alltså upp för trappan och sen dör jag nästan.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0