Kärlek,

Heyhopp! Lr ngn annan random hälsning...
Har varit med Johanna dom senaste dagarna. Varit med Tim och Thomas också. Mkt mysigt!
Träffade Ida igår också. Var med henne och ngr andra ett tag. Stötte på Adam Szandra och Juznur på stan igår så var lite med dom också. Sen körde jag och Tim och hämtade Johanna när Almrocken slutade. Träffade på födelsedagsbarnet Ragge där så sa grattis en gång till och pratade lite. Sen drog vi till raggen, upp till Albin, ner till raggen igen och sen hem till mej. Stog utanför och min lillebror var jobbig som vanligt. Johanna don't gilla my engliska haha! Dödade en mal mitt i natten också för kunde fan inte sova när den var inne på mitt rum.

Idag drog jag och Johanna ner till stan och träffade Josse och ngr. Sen drog Alex hem till Växjö så vi drog till Roddys och fikade. Mitt i allt kom Adam och Szandra och var med oss sen drog vi och satt uppe på taket på Månen sen drog Adam hem. Jag Johanna och Szandra drog till Lindex och Johanna köpte kläder sen drog vi hem.
Mamma körde Johanna till Almrock och nu ska jag typ sova lr göra ngt annat vettigt. Heheh!

BellaH

Kommentarer
Postat av: linn

hej!

snälla hjälp mig, i morgon är det karl-oscar & jag vet inte vilka kläder jag ska ha på mig, men jag har 3 förslag kolla in min blogg & skriv vilken du tycker :D

kram!

2010-08-05 @ 20:37:12
URL: http://linnottosson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0