Mitt i natten,

Kan inte sova. Och kom på att jag ''måste'' blogga.
Började dagen med att inte göra ngt heheh! Mikkel kom hit sen drog vi ner till stan och träffade Disa Natha Felicia Linnea Jossan och Fanny. Satt i lusthuset och chillade sen drog alla hem.
Laddade telefonen och var med Lisa och Kinga en stund. Sen kom Mikkel och hämtade mej igen. Träffade på Sara på väg ner till stan så snackade med henne lite. Sen lämnade Mikkel mej på Charlies för tydligen är det viktigt att äta har jag hört... Iaf så käkade jag med mamma Thomas och Danne sen drog jag till lusthuset och träffade Maja Disa Mikkel Natha Felicia. Sen kom även Jossan och Fanny efter ett jävla tag. Satt där lite sen tog vi en runda i stan. Stack till Pj och var där lite sen drog jag Mikkel Maja Jossan och Fanny upp till donken för jag var törstig och Jossan Fanny och Mikkel skulle äta. Sen efter det så körde Mikkel hem mej och alla andra hängde på. Fyfan vad kul det var på vägen hem. Aldrig skrattat så mkt när jag åkt moped innan.

Iaf så sen smsade Johanna mej och frågade vart jag var för jag glömde bort att smsa henne att jag drog hem. Så Tim körde hit henne så nu ligger hon och sover på mitt rum den lille tösen.
Klockan är typ halv 5 i skrivande stund och vafan är jag vaken för? Borde faktiskt sova efter denna helgen. Har varit så jävla kul.

Fredags var nog faktiskt bäst tror jag. Lördag var väl sådär. Vi hade skit kul. Jag och Natha satt ett jävla tag och snackade med Kronan och hans kusin. Mest för att Kronan var full och bjöd Natha på dricka haha! Iaf så har jag haft sjukt kul och tack till alla som jag träffat. Även Minna som jag hann träffa i typ sådär 10 minuter lr ngt i fredags. Sjukt awesome person även om jag bara hann träffa henne en sån kort stund.

När jag vaknar så kmr det iaf bilder på Mikkel med cphjälm och sen videor när Mikkel trimmade tändare och lekte med. Kmr säkert massa annat när jag ändå håller på att lägga in skiten.
Aja vi hörs när vi hörs. Ska försöka komma ihåg att blogga när jag vaknar men man vet ju aldrig.

BellaH

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin ? :)

2010-08-16 @ 13:15:18
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0