Pluggis!

Ja som ni märker så är jag hemma. Fortf sjuk -.-
Feber som kmr och går som den vill. Huvudvärk som fan ibland och illamående från i måndags tills igår.
Idag är jag hemma för jag orkade inte gå till skolan för det är så jävla tråkigt..
Nej jag skojar, men jag mår fortf inte så bra. Hade huvudvärk imorse men ingen feber då. Eftersom jag haft feber sen i måndags så tyckte både jag och mamma att jag skulle vara hemma för säkerhetsskull eftersom febern kmr och går lite som den vill. Men imon blire skolan iaf kan jag lova!

Har inte gjort ngt dom här dagarna när jag varit sjuk. Har mest sovit och suttit vid datorn och lyssnat på musik. Idag bytte jag ut The Script till Justin Bieber. Kände att jag behövde en förändring hehe!
Ska iaf strax ner och käka lite sen ska jag plugga. Missade SO provet igår vilket egentligen borde varit ett + om man inte tänker på att jag får göra det nästa vecka lr ngt iaf -.-
Spanskaprov och kemiprov nästa vecka också + svenska som skulle varit inne för jätte längesen. Ska sitta med det i helgen också för kmr inte hinna klart med allt idag.
Ska iaf skriva svaren på målbeskrivningarna till proven idag. Det är mitt mål för dagen. Att alla dom ska vara klara innan jag gör ngt annat. Sen får vi se om jag hinner med svenskan också.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0