''Aaaw stackare!''

Dålig uppdatering jag veeet!! Men har faktiskt haft fullt upp t idag.
Robin och Adam kom i torsdags och sov hos mej. Moa sov här också. Vi vah med Andrej och Szandra. Träffade Anni och Jessan på dagen också. Och typ Disa Jossan Dogge och Jossans kille tror jag också.
Iaf så sov dom hos mej. Hade mysigt vi sov ingenting faktiskt. Lr ah, jag och Adam sov kanske typ en halvtimme och Moa och Robin sov ingenting förrens vid typ nio. Jag somnade i mammas säng när jag skulle hämta datorn och dom gick och la sej i min säng.

Jag och Adam gifte oss igår också. Och skiljde oss samma kväll haha! Iaf så vah vi ute rätt länge och det massa saker. Nästan slagge mellan Robin och ngr t. Iaf så somnade jag runt 3 och när Adam kom och skulle lägga sej jämte mej i den lilla sängen så hade jag sagt att han skulle gå iväg så han fick sova på soffan.

Iaf så städade vi i Moas lägenhet efter igår idag. Sen gick jag Adam och Robin ner t Hemköp och sen t stationen och väntade på deras buss. Sebbe kom lite så jag gick hem med honom sen.
När jag kommit t typ hembygdsparken så körde mamma Thomas och Jonathan förbi så jag hängde med dom t Marie och fikade lite. Kom hem för ungefär en timme sen.

Vi målade även på min vägg. Ska ändå tapetsera om sen så nu är den sexig faktiskt! Massa fina grejer på den och sådära. Men nu ska jag typ läsa bloggar och sånt (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0