Im back!

Inte bloggat i helgen I know. Har inte haft lust lr ngt att skriva om heller för den delen.
Men iaf. Idag är det Alla ♥ Dag. Och för mej är det precis som alla andra dagar. Vet inte ens vf den finns. För att butikerna ska sälja mer skit antagligen ;)

Har iaf haft en ganska chill helg. I fredags vah jag ute, igår kollade jag på Melodifestivalen och idag har jag inte gjort så mkt.
Sista veckan i skolan nu sen slipper jag skiten i två veckor. Först sportlov sen veckan efter har jag prao.
Ska bli så jävla skönt faktiskt!


Gammal bild. Älskar att man ser min arm i solglasögonen. Men vah säger ni. Ska jag färga brunt igen? :)

BellaH

Kommentarer
Postat av: millan'

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FÄRGA DET BRUNT

2010-02-22 @ 23:03:26
URL: http://millanplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0