Old pics ;)

Nu kmr lite gamla bilder. På mej och annat folk. Titta och njut (:


Nyårsafton 07-08

Färgade håret, första gången tror jag det vah. Tidigt under 08.

Ngn gång under 08. Älskade den här bilden kom jag ihåg. Och nej mitt hår vah inte så kort ;)

Klassresa i 6an. På ngn bondgård. Vah skitkul faktiskt. Även om jag hatade min klass ^^ (a)

Ute hos bror ngn helg under 08. Min narturliga hårfärg. (När jag färgade första gången vah det bah toning)

Hos Angelica 08. Festade sen vah vi med Johannes och festade också, great!

Älskade denna bilden. Tattoo också (:

Runt jul och nyår 08. Hade färgat håret mörkbrunt, men det såg svart ut.

Dagen innan nyår 08. Åkte t Växjö med Anni och Nikki. Träffades Mattias Max och Fredrik och såg Twilight på bio med dom. Sen åkte jag ut t bror och Anna ''mitt i natten'' där jag spenderade nyår.

Köpte mina lurar ngn gång under februari tror jag det vah. Kärlek ♥

Nej nu räcker det med bilder. Ni får mer bilder en annan dag.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0