Sova kanske?

Funderar på om jag kanske ska ta och sova lite. Trött som satan och kan knappt hålla ögonen öppna heller.
Drog ut innan iaf. Vid 9 typ. Träffade Moa på Cafét sen kom Elvira Ted och Elin.
Satt där och hade tråkigt. Snackade lite minnen med Angelica också.

Sen kom iaf Maja My och Linnea. Skit kul att träffa My igen. Inte träffats sen september. Skit fin i håret vah hon med. Rött hår. Så jävla fint!!!
Satt iaf på Cafét as länge. Sanna och Johanna kom också. Trevligt vah det.
Sen gick jag iaf ut och pratade med Robin Bästavän i telefon lite. Träffade Rasmus Josse och ngn Erik. Snackade lite sen följde Rasmus Moa och Josse mej t bibblan där mamma och Thomas väntade på mej. Moa och dom gick åt helt fel håll haha (: Dom skulle bort mot Hemköp hihi!

Nu sitter jag här och fryser fortf om mina fötter. Har gjort det typ hela kvällen. Skakar gör jag typ med. Inte kul alls...
På tisdag ska jag iaf träffa Nikki och käka pizza. Hennes kompis Jennifer skulle med henne ner hit också.
Får se vah som händer resten av lovet. På onsdag blir det kanske att hänga med Jimmy och Anna t Jkpg och bada. Vet inte om jag har lust t det just nu. Får se. Ska kanske t Växjö ngn dag om ngn hänger med.Träffa Robin och kanske shoppa lite också.  Sen är det ju downtown på fredag. Hoppas inte på att få ta hand om ngn full person igen!
Men ah, nu ska jag nog sova. Hörs när jag vaknat lr ngt.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0