Ut t Vittaryd för massa mys,

Dålig uppdatering jag vet. Igår vah iaf rätt kul.
Jag och Moa drog ner t stan vid halv 8 typ. Träffade Anni och Emil på vägen så hängde med dom t Maxi där vi träffade Johanna. Träffade även Ida och Mimmi lite med.
Jag Johanna och Moa drog hem t Linnea lite sen ner t stan. Träffade lite folk, typ Mimmi Wille Mher Bruce Velkan I-an Adolfplutt Rasmus och många mer. Vi tog hand om Rasmus också det fyllot hihi (: Han mådde verkligen inte bra ska jag säga. Men nog om det. Träffade Mikkel Jenni och ngr t också. Satt på cafét och gick runt utanför DT också. Sen träffade jag Johannes som jag inte träffat på 1000 år.
Skulle egentligen sova hos Linnea men vid halv 2 så drog jag och Moa t mej för vi kunde tydligen inte sova hos Linnea av personliga skäl.

Vaknade ngr gånger i morse men somnade om. Gick upp runt 12 lr 1. Åt lite sen kollade vi tv och lite sånt. Fixade bland mina kläder och lite annat. Så nu är vi färdiga och sitter och väntar på att Anna ska komma och hämta mej så ska jag ut t dom i Vittaryd och mysa satan ikv. Ska även hem t Moa innan och hämta mina grejer som jag lämnade där.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0