2010

Nu är det alltså 2010. Tänkte blogga igår hos Lillis men det glömde jag bort.
Iaf så kom dom och hämtade mej och sen hämtade vi Jessan.
Åkte alltså ut t Lagan sen. Vah där lite sen kom Disa och Flisan.
Jag Emelie Lillis och Jessan åt tacos och dunkade as hög musik och sånt.
Rikard kom lite senare och jag satte en raket uppochner och kastade en tjutis rakt in i ett hus. Busigt!
Iaf så drog Jessan Rikard Disa och Flisan ngn gång innan 12.
Vid 12 drog vi ut och smällde raketer. Tim och Kevin kom då. Även ngr killar t. Typ LIIIIIZ kille :D
Dom drog iaf sen så gick jag Emelie Lillis Tim och Kevin in t Lillis.
Vid 2 gick vi t Tim och vah där hela natten eftersom ingen orkade gå tbaka t Lillis.
Kan ju meddela att Tims säng är skit stor men FAN vah varmt det blir när man ligger 4-5 pers i den.
Hade iafen väldigt bra nyårsafton! Tack t alla som vah med!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0