Blodsyster 1/1 2010 <3

Nu sitter jag här i min säng. Blodsyster gick precis härifrån. Så nu är jag själv här in my room!
Hade sådär kul ikv iaf.
Jonathan och Sebastian gick hem så vi andra drog ut. Wille och Ida gick hem då med. Vi andra drog t stan och gick runt lite. Sen drog Disa och Diana hem t Jonas så jag och Jenni fortsatte gå runt i stan lite.
Sen gick vi hem t mej eftersom ingen vah rolig. Så nu kom hennes syster precis och hämtade henne.

Imon kanske Robin och Adam kmr. Så då blir det säkert kul. Tänkte städa lite mer då eftersom vi inte orkade städa klart in the kitchen. Dom sover väl här isf tror jag. Så Ida lr ngn ska också vah med då.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0