Flytta flytta flytta,

Kmr bli dålig uppdatering under denna veckan och framåt. Eftersom vi håller på och flyttar så kmr jag inte kunna sitta vid datorn så ofta. Men lovar att uppdatera så ofta jag kan.

Nu har jag iaf kommit hem t lägenheten igen. Jag drog t Ida vid 4 och sen kom Millan dit. Vah ute lite och sådära sen drog vi t Ida igen. Så ringde mamma och sa att jag skulle komma bort t nya huset så jag gick dit och Millan och Ida gick t Millan. Dit skulle jag också egentligen efter jag ätit men jag vah tvungen att hjälpa t med flytten -.-

Nu sitter jag iaf här. Ingen säng på mitt rum heller så måste bort t huset sen när jag ska sova lr ngt. Vi får se hur det blir. Kanske lägger mej på soff dynorna om det blir försent lr om jag inte orkar gå bort dit sen. Haha! Iaf så ska jag packa ner lite grejer nu hade jag tänkt. Hörs (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0