Jag har en åsikt!

Ngt jag stör mej på lite är att i somras gick alla runt med Ray Ban solglasögon. Jag köpte mina 2008 på T-ryd marknaden tsm med Nikki. Ingen frågade mej vah jag köpt mina förrens dom började komma i affärerna. Känns som att om inte ngn affär säljer ngt så är det ingen som vill ha dom. Men sen direkt när dom kmr i affärerna så ska alla ha just den grejen. Iaf här i Ljungby är det så. För här kan man fan knappt ha ngt om dom inte säljs på typ Gina, Bikbok, Vila, Vero Moda lr ngn annan sån affär.

Det är lite konstigt att det ska vah så tkr jag. Samma sak med nördglasögonen. Innan dom började säljas på tex Bikbok (där jag köpte mina) och innan Kissie Dessie och dom köpte sånna så vah det knappt ngn som hade sånna. Den ända jag vet som hade sånna då det vah Ida Svensson, och hon köpte sina i London. Första gången jag såg hennes ville jag ha sånna, eftersom jag har sånna solglasögon så visste jag precis hur det skulle se ut. Så direkt när jag såg do´m på Bikbok köpte jag dom.

Tror alla vet vah det är för glasögon jag menar, men langar iaf dom här två bilderna. Ett par solglasögon och ett par med vanligt glas i.




BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0