L O V E is just another word,

Sitter här och lyssnar på musik. Tråkar sönder också.
Jag och Dogge kollade film sen följde jag honom t stationen sen gick jag hem igen.

I fredags vah vi som sagt hos mej först. Hade skit kul sen drog vi ner t stan. Träffade massa folk. Dock blev det problem på vägen ner och massa, men skit samma. Vah iaf i stan och sådära. Kunde knappt gå eftersom jag frös sönder och hade högklackat i snön.
Sen vid 1 drog jag och Disa hem t mej och sov t halv 9 då Jenni smsade oss och väckte oss. Men det vah ändå bra eftersom vi skulle t Växjö.

Åkte t Växjö vid halv 12 tror jag det vah. Gick runt lite sen träffade vi Lalle och Julia på donken så vi åt lite. Sen köpte Disa en kofta och jag köpte nya nördglasögon. Sen tog vi bussen t Araby och mysade med Robin t 6. Sen åkte vi hem och vah med Ida. Åkte t Maxi och köpte kaffe, lr ah iaf jag gjorde det. Sen gick vi hem t Ida och där träffade vi Max och hans kompisar. Dom vah sociala ibland och typ snodde Disas mobil. Sen gick vi iaf hem t mej och dom somnade som sagt vid typ 1 lr ngt.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0