LALALALALA!

Hey hopp! Helgen har vatt super bäst.
Fredags vah det Downtown och vi vah hos mej innan det. Typ jag Anni Dogge Disa Jenni Josefin Robin Emil Johan. Sen ner t stan då. Det vah kul.
Sen igår vah jag och Disa i Växjö sen åkte vi upp t Araby och vah hos bästa vän Robin! Mysigt.
Thomas hämtade oss vid 6 så åkte vi hem och träffade Ida. Somnade i Andreas säng runt 2 lr ngt och vaknade vid 4 för han skulle sova så gick och la mej i min säng där Ida låg.
Dogge kom hit vid 1 lr ngt så vah vi med han sen följde vi Ida och Disa hem så nu sitter jag och Dogge och vet inte riktigt vah vi ska göra. Kom hit om ni vill. För vi har tråkigt! PUUUUUUSS!

BellaH

Kommentarer
Postat av: Random person från BÅLSTA :) You know who...

Vilken anni? Och förresten: varför ville du ha annis nummer? :D

2010-01-18 @ 12:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0