Man of the hour,

Nu sitter jag helt ensam i lägenheten. Becca och Robin gick precís när jag klivit ur badet.
Skulle egentligen träffa Ida men det blir inte av... Vet alltså inte vah jag ska göra. Ni får smsa om ni vill träffas.

På fredag är det Downtown och jag har ingen lust alls just nu. Så humöret måste upp innan fredag för annars blir det väl katastrof lr ngt. Men ah iaf så vill jag hellre bort från Ljungby och bah vah ngnannanstans på fredag, helst hela veckan men nej det går inte. Skola och skit som måste göras -.-
Men ah, om ngn vill träffas i veckan så smsa mej för jag har gratis fortf. Gäller även i helgen. Även om inte bor i Ljungby så smsa. För får jag tag på pengar så kmr jag på dirren.

Men ah, nu ska jag komma på ngt jag kan göra för att få tiden att gå. Heys (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0