Märta och Sofie (L)

Ville bah säga att jag saknar dom här två tjejerna så sjukt mkt.
Kmr ihåg när jag träffade Märta första gången. Det vah när Eva fyllde år och jag åkte ut t Kärringe med familjen. Vi hade äppelkrig med Lasse och hade skit kul. Bytte msn och sånt sen började vi snacka mer och mer.

Och Sofie, vi hade inte ngn bra början. Bråkade om ngt, kmr inte ihåg vah det vah. Men sen blev vi vänner och vi bestämde att vi skulle träffas. Så jag åkte t Alvesta och sov över hos Märta. Sen kom ni t mej när jag fyllde år. Fick ett par jätte fina örhängen av er som jag såklart tappade bort. Jag letade och letade för jag tyckte om dom så mkt. För jag fick ju dom av mina bästa vänner.

Sen träffades vi ngr gånger. När Märta fyllde år och ngr mer ggr tror jag. Men sen slutade vi snacka och träffades inte mer. Har velat träffa er varje gång jag åkt t Växjö. Men det har inte blivit av. Har träffat Märta ngr ggr på stan och hälsat, men inte mer. Och jag saknar er så grymt mkt. Att man kan gå från att vah bästa vänner t att inte snacka alls typ.

Och Sofies sjuka drömmar om mej och allt. När Märta kom t mej och vi vah med Josipa och Petra och sprang hem från Maxi i spöregn, åska och blixtrar. Allt med er har varit underbart. Och jag vill få ha en sån underbar stund igen. Även om det handlar om ngr timmar lr ngr dagar.

Jag älskar er ♥

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0