Mitt 2009

2009! Ja, det året vah händelserikt. Kmr lite av det jag kmr ihåg av det året. Inte bra minne you know ;)

Januari: Började umgås med Nikki och Anni rätt mkt. Åkte t Växjö ngr ggr och träffade bl a Mattias Friberg för andra gången (:

Februari: Kmr seriöst inte ihåg ngt som hände då. HAHAH! :D

Mars: Strålforscupen med Petra Disa Denise P och Alexandra. Trevligt vare, skällde även ut en liten kille som vah sjukt irriterande. Röd blev han haha (: Gjorde även slut med världens idiot!

April: Lillebror fyllde år. Släktkalas och sånt. Annars hände nog inget mer. Det vah denna månaden lr förra som Havin flyttade ;(

Maj: Spenderade första dagarna med Nikki och Anni. Träffade Gustav och Johan också. Det vah väl sådär trevligt.
Firade även min födelsedag med familjen.

Juni: Släkt kalas för mej och syster. Trevligt värre. Lr inte (: Åkte t Växjö ngn gång tror jag. Vah rätt mkt med Nikki och Anni även denna månaden. Och juste, sommarlovet började! :D

Juli: Blev rätt mkt Växjö den månaden. Även T-ryd marknaden med Anni Lisa och Amelia. Gömde mej för Enis och sånt. Feg som jag vah då haha (: Tror även att det vah denna månaden som jag och Enis lärde känna varandra och började bråka efter typ en vecka lr ngt ;( Träffade Robin bästa vän för första gången (: ♥

Augusti: Firade Nisses 50 års dag med Jonas Henrik Tina Cornelia mamma Jonathan och Kimsan (: Sov över med Nikki och Anni den natten också. Planerade Rix Fm och filmade när vi skulle ta kort. Blev bah posande i den filmen eftersom Nikki trodde hon hade ställt in den på att ta kort. Det vah roligt. Rix Fm kom och jag Nikki och Anni GICK en jävla omväg upp t Jesper. Tog väl typ en timme i hättan och med massa packning. Men på kvällen tog vi bussen ner t stan och såg bl a Erik Hassle, Kim Fransson och massa andra. Blev bjuda på efterfest av ngn jävla snubbe som frågade efter cigg som vi pratade med ett bra tag. Gick dock inte dit eftersom dom vah typ runt 20 och äldre lr ngt. Träffade Markus och Sebbe i vimmlet. Även en lite full Mattias och Jerry. Jerry hade suttit på bussen vi åkte ner t stan. Vi satt och typ glodde på hans mage. Sen kom Nikki på att han på bussen hade röda hängslen och det hade även Jerry, då fick vi veta att det vah han som suttit på bussen. GRR! Träffade även Jack och Jocke den kvällen som följde med hem t Jesper där vi skulle sova. På vägen frågade två killar efter tändare och vi blev bjudna på en t efterfest. Men den följde vi inte heller med på eftersom vi inte ens kände killarna. Somnade runt 6 på morgonen, iaf jag. Sen tog vi bussen hem t Ljungby vid 3 och innan det blev vi äcklade av en fullis som snackade med oss hur länge som helst. Som även började ta på mej när jag började skratta. Äckligt säger jag bah!
Sen kom Ljungbydagarna och det gick snabbt. Träffade Emsa för första gången, hängde i Jesusbussen och hade plötsligt ett förhållande också. Dock vah det hemligt så det berättar jag inte mer om. Vah med Jenni och massa på lördagen, såg på när ngr nästan började slåss och sprang runt med David och letade efter Sebbe P. Sen började skolan och jag gick plötsligt i åttan sägs det. Började även bråka med både Nikki och Anni under Ljungbydagarna ;( Mitt förhållande höll inte så länge heller. Typ lite mer än en vecka. Nikki flyttade även upp t Bålstad t Tony.

September: Blev vän med Linnea och veckan efter det vah det Metz på fredagen och på lördagen vah det fest hos henne med massa folk. Dock hände det en grej som gjorde att alla splittrades. Jag Jenni och Lillis hamnade iaf på Torino på natten där. My kom och gjorde oss sällskap. Spelade in galna röstmeddelande t Linnea eftersom vi trodde att hon svarade fast det vah hennes telefonsvarare... Började vah med Linnea rätt mkt då. Fick även halsfluss efter att vi vatt hos Bruce. Morfar och morbror Erik kom och hälsade på då med. Mysigt! Vah hos Linnea typ varje helg (: Skaffade även denna bloggen. Typ den trehundrade bloggen jag haft tror jag.

Oktober: Linnea varje helg, kändes det som iaf. Annars kmr jag inte ihåg så mkt mer. Höstlovet började i slutet av månaden iaf. Började även vah med Ida Svensson lite då.

November: Blev Växjö med Linnea Jenni Ida Lalle. Träffade Robin då med. Började dock bråka med Linnea och hann inte träffa Alex ;( Det löste sej mellan mej och Linnea iaf lite längre in på månaden. Vah dock inte med henne lika mkt ;( Blev även kulturnatta med Becca Robin H och Nikki. Vilket slutade med att jag och Nikki flummade sönder på Maxi och snackade om minnen i typ en timme utanför henne och på banan bron. Han även med Harrys Nightclub på höstlovet med Mikkel Jenni och Pontus. Och ett Downtown om jag inte minns helt fel. Flyttade även hem t mamma på heltid den 15de.

December: Vah med Ida Svensson rätt mkt. Hade följe med henne t skolan och sånt. Ett Downtown på Luciahelgen. Julafton kom och jag fick tre paket. WOHO! Nyår kom också och den spenderades i Lagan med Lillis Emme Jessan Disa Flisan Rikard Tim och Kevin. Sov hos Tim den natten. Varmt som fan i sängen så försökte somna i hans fåtöljer vilket inte gick så bra. Somnade på golvet sen tror jag iaf. Lr så gick jag upp i sängen, för på ngt sätt så låg jag i sängen när jag vaknade iaf. Kevin låg ute i soffan för det vah som sagt skitvarmt i sängen. Sex pers i en dubbelsäng. Njaa, blev lite för mkt tkr jag. Träffade Robin bästa vän Adam Alex och Elin när jag Disa och Mimmi åkte t Växjö. Dagen efter åkte jag Ida Disa och Wille t Växjö. Markus och Sebbe gick och stirrade på mej så jag stirrade tbaka, alltid trevligt (: Snackade med Enis för första gången på ngr månaden också. Tack vare Jossie ♥

Ja, det vah väl allt jag kmr ihåg iaf. Häde en jävla massa i Augusti som ni ser. Har tyvärr inte ngr bilder från 2009. Ngr har jag tror jag men dom flesta ligger på min dator uppe hos pappa. Många skratt och mkt tårar blev det också. Hann med rätt mkt tkr jag. Nya vänner skaffade jag mej också. Bästa året hittills iaf (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0