Nu har jag bestämt mej,

Nu har jag bestämt mej. Efter nian säger jag heydå t fknfitt Ljungby och drar t Växjö. Det är mitt mål efter nian, Växjö. Flyttar dit. T ngn jävla etta lr ngt. Bryr mej inte vart jag hamnar. Bah det är vid Växjö och bort från Ljungby.

För jag PALLAR verkligen inte denna lilla skit hålan mer. Pallar inte med alla falska idioter som man tror man kan lita på. Dom flesta säger ''du kan lita på mej'', ''jag finns alltid''. Men sanningen är att när det verkligen gäller så finns ingen, ingen bryrs sej på riktigt. Och man kan fan inte lita på ngn, för även om dom lovar att inte säga t ngn så säger dom det ändå.

Efter nian, när jag drar t Växjö. Då ska jag skaffa helt nytt omgänge och bah glömma bort alla dom andra falska idioterna. Alla här i Ljungby fkn kommun kan ta sej. För jag orkar inte med er längre.

Världens mest falska personer I EN OCH SAMMA KOMMUN. Det funkar fan inte. För alla säger jag snackar inte skit längre, men det gör ni ta mej fan ändå.
Jag vet att jag kmr få skit för det här säkert. Men det skiter jag fan i. För det här är mina åsikter. Och dom kan ni inte ändra på.

Jag ser ut hur fan jag vill. Jag klär mej hur jag vill, jag beter mej hur jag vill. För hur jag än gör, så snackar ni skit ändå. Om ngn säger att jag är hur kaxig som helst och jag ändrar mej bah för det, det blir inte bättre för det. För då kmr ni bah på ngt mer att klaga på. Att jag är wb er bah för jag köper en lika dan tröja lr ngt som ni har.
Ni är fan inte friska. Hela denna stan är uppbyggd på skitsnack.

Om ngn strular med ngn en kväll. Så vet hela stan det typ när helgen är över. Så snabbt går det. Det händer på fredagen, nästa måndag vet alla det. Nej nu pallar jag fan inte mer... Ta inte detta som ngn jävla emo text. För det är det inte, det här är en text t alla er i denna stan som lever för skitsnack, som lever för att klaga på allt och alla. T alla er falska som säger att ni inte är falska. BULLSHIT är vah det är!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0