Say my name,

Har varit n rätt stressad dag idag. Vaknade vid halv 10 lr ngt. Gick upp lite sen gick jag och la mej t typ 12 lr 1. Thomas och Robin kom och hämtade mej sen åkte vi t lägenheten och packade ihop dom sista grejerna.
Sen skulle vi käka på Le Chef och då glömde dom mej i bilen. Satt längst bak. Becca stängde dörren och Thomas låste så jag kom inte ut eftersom man måste vika ryggstödet på sätet framför annars kmr man inte ut när man sitter längst ut i våran nya bil.

Dom kom iaf på att jag satt kvar i bilen och sen åt vi lite.
Efter vi hade käkat åkte vi tbaka t lägenheten och packade och sånt.
Nu sitter jag här, har precis fixat mej och ska ut med Emme och ngr lite senare. Får se vah vi hittar på. Men jag skriver lite senare (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0