Skolan har börjat igen,

Ja nu har skolan börjat igen. Tråkigt som vanligt. Och jag är verkligen smart jag!
Visste att vi hade sovmorgon, ändå går jag upp halv 7 och klär på mej äter och sånt sen går jag t Ida kvart över 7 och sminkar mej där. Med hennes smink som inte syns, så alla har sagt att jag inte har smink på mej!
Sen går jag t skolan typ 20 i åtta med Ida.
Smart BellaH, smart! Gick iaf runt med Eric lite sen gick vi ut med Sebbe och Martin L.
Sen slutade jag tidigare idag också. Eftersom vi inte har elevens val denna veckan och inget att göra på ap så vi fick sluta. Sånt gillar vi.

Nu ska jag iaf packa ihop mina grejer på rummet. Och vid 4 ska jag vah med Jenni. Hörs (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0