Svar på tal!

Har fått tre kommentarer på bdb om att jag drack 2.25or på nyår och blev ''full''.
Det kan ni ju tro på om ni vill, men så vah det inte. Jag drack ngr 2.25or, ngn cider som vah typ 4.5, två lr tre glas sprite med ngn sprit i (inte ens mkt alkohol i) och ett glas vodka och sprite. Så nu har jag sagt det.
Nöjda? Jag blev inte full, eftersom det knappt vah ngn sprit i det andra jag drack.

Jag gick inte runt och sa att jag blev full. För det vah jag inte heller. Och ni som säger att jag lekte full, ni snackar skit. För det gjorde jag inte heller. Tro vah ni vill om mej. Att jag drack en 2.25 och lekte full får ni tro på hur mkt ni vill. För det är inte ens sant.

Det vah allt jag hade att säga! Fuck you!



BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0