Tack!

I fredags fick jag veta vah du tkr. Tack, nu vet jag. Skönt att veta så jag slipper en t falsk människa. Inte ens vilken människa som helst, utan min så kallade kusin. Vet inte ens vf jag lägger tid på detta och skriver om det. Men det gör jag. För jag orkar inte sitta inne med det här. Behöver prata med ngn, men alla här är falska och säger allt t alla. Så bättre att skriva det så alla kan se vah jag verkligen skriver. Så ingen kan säga att jag sa det och det när jag inte ens sa det och det. För nu kan du själv läsa vah jag skriver.

I fredags natt. Det vah då du skrev ''tror du jag är stolt att vah kusin med dej?''
Jag har inte bett dej vah stolt över ngnting! Jag har aldrig sagt att du ska vah stolt över att vah kusin med mej.
Du får vah hur jävla stolt du vill, och du behöver inte vah stolt det minsta. Jag bryr mej inte. Inte nu längre iaf!
Efter allt det andra du sa så vet jag inte riktigt om jag ens VILL vah kusin med dej.

Men ah, pallar inte sitta och slösa mer tid på det här. Du får ha det så bra så kanske vi ses på torsdag ''kusin''

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0